Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

Son Haberler:

latest

Satış Sonrası hizmet ağını genişletiyor

Otomotiv Satış Sonrası’yla ilgili her türlü ticari ve teknik bilgi konusunda yönlendirme, müşteri memnuniyet anketleri, Bosch ürünleri ve Bo...

Otomotiv Satış Sonrası’yla ilgili her türlü ticari ve teknik bilgi konusunda yönlendirme, müşteri memnuniyet anketleri, Bosch ürünleri ve Bosch servisleriyle ilgili müşteri şikayetlerinin yönetimini üstlenen merkez, yılda 25 bin çağrıya cevap veriyor.

Türkiye’nin her noktasından, ister cep ister ev ya da iş telefonundan sadece 444 321 1’i çevirerek ulaşılan Çağrı Merkezi, tüm müşterilerin Bosch Otomotiv Satış Sonrası hizmetlerinden yararlanmasını sağlıyor.

Çağrı Merkezi, ESI[tronic] şifreleme ve kurulum desteği gibi teknik hizmetlerin yanı sıra satış birimlerine destek amacıyla birçok farklı hizmeti bulunduruyor.

Çağrı Merkezi ekibi, Otomotiv Satış Sonrası’yla ilgili her türlü ticari ve teknik bilgi konusunda yönlendirme, müşteri memnuniyet anketleri, Bosch ürünleri ve Bosch servisleriyle ilgili müşteri şikayetlerinin yönetimini üstleniyor.

Belirlenen satış hedefleri doğrultusunda Teknik Eğitimler, Test Cihazı ürünleri bakım paketleri, ESI[tronic] yazılımı abonelik işlemlerinin doğrudan servislere satışını da gerçekleştiren Çağrı Merkezi, müşteri odaklı, hızlı ve çabuk ulaşılabilir bir yapıya sahip bulunuyor.

Bosch Otomotiv Satış Sonrası Çağrı Merkezi’nde yıllık 25.000 çağrıya cevap veriliyor. Doğrudan satış, şikayet ve müşteri memnuniyeti yönetimi çerçevesinde yapılan aktivitelerle Giden Arama rakamı ise 7.000 çağrıya ulaşıyor.

Bosch’un örnek çalışmalarından biri olarak yapılan Test Cihazı Memnuniyet anketlerinde, bugüne kadar cihaz kurulumu yapılan 150 Bosch müşterisinin %98’i, hizmeti beğeniyle karşıladığını ifade etti.

Hiç yorum yok